Julgranen! :)

Här är vår älskade, vackra, underbara kungsgran, jag är helt kär :)
Detta var första året jag/vi köpt just en kungsgran och det blir definitivt inte bli den sista, kommer bara bli kungsgranar till jul framöver.
Inslagningen av julklapparna har tagit mig evigheter då varje paket tagit mig ungefär 45 minuter, vilket är helt galet, men nu är dem äntligen klara! :) Nästa års julklappar blir nog något i samma stil fast med brun tjock tråd istället för de färggranna som jag har i år, så blir dem lite mysigare :P


Med denna bilden så tävlar jag även hos Emelies Christmas, klicka här för att komma till tävlingen :)


Kommentarer
Maries strålande jul säger:

Önskar dig en god fortsättning på julen.

Svar: Tack ska du ha, och detsamma! :)
Elin

2012-12-25 | 17:04:49
Bloggadress: http://julen.gladers.net
Denice säger:

Hej! Fin header!

Svar: Tack ska du ha :D
Elin

2012-12-28 | 05:12:28
Bloggadress: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback