Så mycket man ska hinna med..

Det är så mycket jag vill hinna göra innan julafton, men hinner knappt med något.
Granen har ni stått nere i källaren i några dagar, har inte hinnit ta upp den.. men imorgon så ska den upp minsann!
Jag har planerat julpyssel att göra nu inför jul sedan september.. men har inte hunnit med ett enda.

Jag jobbar och när jag inte jobbar så är det annat som är inplanerat, men i veckan som kommer jobbar jag vissa dagar och då är det iaf dagtid så jag har eftermiddagarna/kvällarna på mig att greja här hemma :)

Och idag snöar det! MEN det är blötsnö :( Nu har det börjat bli någon plusgrad och ska vara i några dagar, verkar inte bli någon snö på julafton :( Men det ska bli minusgrader igen i veckan iaf.
Man kan ju alltis hoppas på snö! Eller hur?

Hur har ni det? Har ni hunnit göra fint och pysslat med det ni planerat in? :)




Kommentarer
Johanna säger:

Nej, det är svårt att hinna med tycker jag :) Men jag försöker julmysa så mycket jag hinner, man får passa på alla stunder man kan :)

Svar: Ja verkligen, och jag som ändå började längta i september (okej, lite även i sent augusti) efter jul, tycker att jag borde hunnit med mer, men dum som man är väntade jag nog lite för länge med att sätta igång med allt.
Och ja, självklart måste man njuta också! :)
Elin

2012-12-15 | 19:26:07
Bloggadress: http://arildsdottir.blogg.se
Elins jul säger:

Känner igen det där. Hur ska man hinna med allt? Men man får inte glömma att njuta också.
Hoppas du hinner med det. Kram

Svar: Ja verkligen, och jag som ändå började längta i september (okej, lite även i sent augusti) efter jul, tycker att jag borde hunnit med mer, men dum som man är väntade jag nog lite för länge med att sätta igång med allt.
Och ja, självklart måste man njuta också! :) Men nu är iaf lägenheten städad och fixad, så nu är det inte så mycket kvar :)
Elin

2012-12-16 | 12:31:06
Bloggadress: http://elinsjul.blogg.se
Svensk Jul säger:

Hej!
Vill bara informera dig om att du vunnit boken December. Så skulle behöva din adress skicka den till min mail.

Svar: Åh så glad jag blir! :D Ville så gärna ha den :) Självklart gör jag det, på en gång :) Tack ska du ha :D Kramis
Elin

2012-12-18 | 20:38:45
Bloggadress: http://svenskjul.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback