Resultatet av årets första

Här är resultatet av årets första julskinka, den var god MEN det blev inte någon wow-effekt hos varken killen eller mig vid första tuggan tyvärr.
Vi antar att de sålde billiga julskinkor sedan förra året, alltså att dessa legat i frysen hos ICA, därav att det inte smakade lika gott som vanligt.
Men trots det var det ändå inte helt fy skam, på smörgås, vörtbröd, blev det riktigt gott ändå :) Så då ser jag fram emot de nya för i år de kommer få in så småningom :)

Skinkgaffeln som sitter så fint i skinkan köpte jag mig på Tradera för ett par månader sedan, den funkade riktigt bra, tycker den är väldigt fin, billig var den också :)




Kommentarer
Liza säger:

Men gud, så gott det ser ut! Vad sugen jag blir på julskinka nu! :)

Svar: Du får ta och fixa dig en julskinka då :)
Elin

2012-11-08 | 14:03:21
Bloggadress: http://www.christmasmagic.blogg.se
Michelle & Ritva säger:

Åh julskinka, som jag längtar!! Supergullig skinkgaffel! :)

Svar: Mums! :P Visst är den söt :) Fin blogg du har förresten :) Har inte sett den först nu.
Elin

2012-11-11 | 21:19:34
Bloggadress: http://happyholidays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback