Tänker på Er!

Till alla Er andra söta julbloggare vill jag bara säga att det inte riktigt är meningen att det ska bli så många dagar emellan mina inlägg, men som många andra utav Er som jag läst, så har även jag fullt upp annars.
Jag jobbar en hel del under veckorna som timanställd på ett hem och efter jobbet så blir det många timmar till att sitta med läxa då jag pluggar till undersköterska.

Men jag tänker myket på Er och Era fina julbloggar, det ska ni veta! :)

Men till helgen är jag ledig, fredag - söndag, då ska det bland annat bakas knäck :D
Och de sista julklapparna ska handlas in, det ser jag verkligen fram emot :)

Här på västkusten har vi fortfarande plusgrader tråkigt nog, men jag längtar oerhört mycket efter minusgrader och snö. Jag hoppas att det kan bli såhär fint snart igen när man blickar ut genom köksfönstret,
hade ju varit helt underbart! :)

Hoppas ni har det bra allihopa! :)

(bilden är från förra året, 2011)


Kommentarer
Maries strålande jul säger:

Här är tyvärr också fullt upp så jag förstår dig.

Svar: Ja, det är inte roligt när man inte riktigt har tid med det man egentligen vill ha tid med.
Elin

2012-11-25 | 18:32:39
Bloggadress: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback