Ny Vinterjacka :)

Fick för ett par veckor sedan köpt mig en ny vinterjacka, tidigt kanske, men snart så står vi där mitt i vintern.
Har tidigare haft en billig jacka som jag frusit i så jag skakar.. kände därför att det var dags för en ny.

Och jag letade självklart efter en röd, jag är ju helt förälskad i rött, skulle kunnat gifta mig med rött :P

Längtar nu så tills den riktiga kylan ska smyga sig på så den kommer till användning, den hänger så fint i hallen och väntar på mig. Det är ju alltid så härligt att kunna gå ut en riktigt vacker, frostig vinterdag och känna den friska kylan, men då med varma kläder så att man ändå håller sig varm,
och till det lite varm choklad :)






Kommentarer
Lisas Vinterland säger:

Det kan verka tidigt men kylan slår nog till när som helst nu! Så det var ett bra och fint köp tycker jag :)

Svar: Tack :)Ja, det går fortare än man tror.. men kändes lite knepigt att ställa sig i kassan för att köpa en vinterjacka mitt i augusti, när personerna bakom i kön gick i sommarkläder, hehe :P
Elin

2013-08-23 | 17:49:13
Bloggadress: http://lisasvinterland.blogspot.com
Maries strålande jul säger:

Visst känns det lite speciellt både den första dagen med morgonfrost men även första dagen i nyinköpta höstkläder, mys.

Svar: Jo.. det har du helt rätt i! :)
Elin

2013-08-23 | 19:27:32
Bloggadress: http://julen.gladers.net
Jul hos Linda säger:

Jag har en likadan sen två år tillbaka, den är jätteskön och hållbar.

Svar: Åh, så bra att höra av annan ägare ;) Verkar lovande :)
Elin

2013-08-23 | 21:43:51
Bloggadress: http://julhoslinda.blogg.se
julmust.blogg.se säger:

Superfin jacka! Jag borde själv också skaffa mig en ordentlig vinterjacka, mina är i tunnaste laget och jag fryser alltid. Trots det blir det ändå att när jag väl ska köpa jacka så blir det samma tunna jackor. Tror jag måste köpa en RIKTIG jacka i år haha! ;)

Svar: Tack :DJa men det borde du söka efter, det är det värt sen! :) Att kunna gå utanför dörren utan att frysa halvt ihjäl, en fördel iaf :P
Elin

2013-08-23 | 22:03:12
Bloggadress: http://julmust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback