Köpt julgran!

Ja, idag fick vi köpt årets julgran, en helt underbar kungsgran! :)
Sedan vi skaffade kungsgran förra året, för första gången, så har jag förälskat mig i den gransorten, och kommer nog aldrig mer köpa mig en vanlig gran igen.

Tills imorgon får den stå i badrummet i en balja med kallt vatten, så får den sättas iordning imorgon :)

Den kostade endast 199kr, plus ett par vantar på köpet! Köpt på Bauhaus.


Jag var en sväng i Göteborg idag också, fick då köpt ett par julsaker på Myrorna (second hand).
Bland annat denna söta:

Till spisen:

Och denna får jag också visa er, inte å julig dock, men tyckte den var lite rolig! :P
Perfekt chips- eller popcornskål till sambon :) (hårdplast).
 

Kommentarer
Denise - Min Glittriga Jul säger:

Men jösses så billigt för en kungsgran + ett par vantar? Haha, perfekt ju!
Sambon ska faktiskt köpa med en gran idag, inte en aning vad det blir för gran dock, ska bli spännande och se vad han hittar på. Första gången vi köper gran överhuvudtaget, men det är ju så smidigt :)

Svar: Ja :D Bauhaus hos oss har nämligen två olika prisklasser på sina granar, de som var mellan 1.50-200 cm kostade 199:-Och de som var mellan 200-300 cm kostade 499:-

Så vi tog ju den för 199, men den var ändå väldigt hög och stor tyckte jag :P

Såg er gran nu, den var ju också jättefin! Och stor! :)
Ingen jul utan riktig gran ;)
Elin

2013-12-11 | 09:09:54
Bloggadress: http://minglittrigajul.blogg.se
Maries strålande jul säger:

Oj, det var verkligen billigt! Vi brukar också ha kungsgran men i år kostar de 480kr, det känns jättedyrt :(

Svar: Ja, verkligen, Bauhaus hos oss har nämligen två olika prisklasser på sina granar, de som var mellan 1.50-200 cm kostade 199:-Och de som var mellan 200-300 cm kostade 499:-

Så vi tog ju den för 199, men den var ändå väldigt hög och stor tyckte jag :P
Elin

2013-12-11 | 13:42:51
Bloggadress: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback