Julkänslor trots sommaren

Ja, här sitter jag mitt i natten till den 13 Juni och regnet smattrar på fönstren, och ja, idag har jag lite jullängtan om jag ska vara helt ärlig.. men har läst att det är fler än jag som har det emellanåt ;)
Jag älskar verkligen att bo i ett land där vi har fyra årstiderna då alla har något speciellt, men julen/vintern har ju det där lilla extra ^^

Trots att det är mitt i sommaren så har jag ändå fått lite jullängtan.. har nyss smaskat i mig en satsumas, mums! Både smak och doft sitter i från denna ett tag, det gör ju att man känner mer jullängtan ^^ Och just idag har det även varit serier på tv idag som haft jultema, kunde ju inte låta bli att titta då :P

Hoppas ni andra har en riktigt fin sommar? Och att ni verkligen njuter av den så länge ni/vi kan.
Men snart.. då kör vi alla igång igen.. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback