Äntligen är den här!! :D

Ja, nu är äntligen julmusten här! :D
Sambon var inne i grannkommunen igår nämligen, och där hittade han julmust, gissa om någon blev glad! ;)

Och så köpte han även revben som ska ätas ikväll, han gör gör dem då i ugnen med kanel och honung, riktigt goda julrevben, nam nam! :D
Och till kvällen ska jag nog även börja med mina julfilmer, och har jag väl börjat med en kommer det ses så mycket på julfilmer här hemma om dagarna om och om igen, allt detta gör mig så himla glad, tänkt vad glad man kan bli för så lite :)

Och till frukost blev det ju självklart julmust, och till det turkisk yoghurt, flingor med äpple och kanelsmak, skivad satsumas och kanel och socker (sötningsmedel) på detta, gott! :)




Kommentarer
Maries strålande jul säger:

Revben var längesedan jag åt, får nog planera in det, kanel och honung på låter inte dumt.

Svar: Ja, det tycker jag absolut att du ska göra :)
Elin

2013-10-12 | 17:01:40
Bloggadress: http://julen.gladers.net
minglittrigajul.blogg.se säger:

Riktiga försmaker av julen, så gott!! :)

Svar: Hehe, ja absolut, smaskens! :)
Elin

2013-10-12 | 18:17:52
Bloggadress: http://minglittrigajul.blogg.se/
Jul hos Linda säger:

Jag letar vidare efter julmust. Suck :D

Svar: Ja, suck på det. Vår julmust börjar ta slut nu... får ringa runt till affärerna i vår stad också och se om de också har, annars suck här också ;)
Elin

2013-10-13 | 07:03:06
Bloggadress: http://julhoslinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback