JulHelg! :)

Nu är jag tillbaka, läste igenom 50 sidor på julbloggar.se igår kväll, sisådär 500 inlägg, fast hann inte läsa alla så noggrannt, tog mig några timmar, hehe, men nu är jag igång igen :)

Denna helgen har jag sett fram emot! Nu ska det bli lite frukost och sedan sätter jag igång med julpytning och annat sådant skoj! Åh jag känner mig så julig idag, jag älskar det! :D

Blir så avundsjuk när jag läser om alla ondra som får snö, självklart blir jag ju även väldigt glad för er skull, men jag vill ju såå gärna också ha snö.
Den får gärna komma redan nu och ligga kvar ett par månader tycker jag.

Men men, jag tror ändå att den kommer innan jul, eller jag hoppas det iaf, men lite frost och kyla hade jag ändå utanför vårt fönster, det gjorde mig ändå glad :)

Har det kommit snö hos Er än? Och vart i landet bor Ni? :)

Fönsterbrädet i morse.


Kommentarer
Amandas jul säger:

Här har det kommit mer än en halvmeter...helt sinnessjukt :P

Svar: Åh! Såg det på dina bilder nu, skicka hit hälften så är jag nöjd ;P
Elin

2012-12-01 | 10:22:53
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se
Annas Strålande Jul säger:

Här har precis första riktiga snön kommit idag (som man kan kalla snö och inte bara frost) och det snöar fortfarande. Jag bor på Västerbottenskusten.

Svar: Åh, så härligt det låter! Längtar efter att vakna upp och se ut genom fönstret och det är massor med snö! :)
Elin

2012-12-01 | 17:21:19
Bloggadress: http://julstralandejul.blogspot.com
Annas Strålande Jul säger:

Jo men precis, och det var exakt så det var när jag vaknade idag. Igår kväll var det barmark och idag när jag vaknade var det Winter Wonderland med flingor som yrde omkring. :D Lyckan är total!

Svar: Förstår det, låter ju helt perfekt :)
Elin

2012-12-01 | 18:24:42
Bloggadress: http://julstralandejul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback