I Love your blog!

Nu så, nu äntligen blir det dags för mina utmärkelser för I Love Your Blog, fick nämligen själv en utmärkelse
av fina Emelie med bloggen: Emelies Christmas för två veckor sedan, så jag är tyvärr lite sen med
mina utmärkelser :)

Hon skrev såhär:
"Den här bloggen gillar jag på grund av att den innehåller det jag vill läsa om; egna åsikter, tips och en dos av personlighet. Och självklart en massa, massa jul!"

OJ, så glad jag blev, det riktigt värmde om hjärtat, ännu bättre eftersom jag även gillar hennes blogg
väldigt mycket :)


Reglerna för utmärkelsen är 
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den.
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar.
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.
Jag ger utmärkelsen till:           

Emelies Christmas
En väldigt go och trevlig tjej, bloggen har många fina bilder, som är tagna av Emelie själv, vilket ger mer mysig känsla på det hela. Här finns allt jag vill läsa om på en julblogg, tips på julbak, saker att köpa, god mat och mycket mer! Och Emelies blogg ger mig en riktigt go julkänsla! :)

Julmust
Här är ännu en blogg med en väldigt trevlig tjej, här finns många tips på saker att baka till jul och blandat julpyssel, hon väver även in en del personlighet och egna bilder vilket är roligt! Det dyker även upp en del tips lite här och där!

Jul i Tomteverkstan
En blogg av en mycket pysslig tjej som gör mycket fint. Hon tipsar mycket om hur hon gör det fint hemma med många fina ideér, lite rustik känsla på det hela tycker jag, jättemysigt :) Här blir det även mycket bakning, oj så mycket gott!

It´s Christmas
Här har vi en kille bland alla julbloggare, jätteroligt! Här berättas det mycket om julkänslor och längtan till jul, vilket jag själv kan känna igen mig mycket i hur han känner. Här finns en del tips om fina saker att köpa, och även en del personlighet.

Kamillas Söta Jul
Här finns många tips på fina julsaker att hitta i olika affärer, alltid bra med tips :) Hon är även en snöälskare och gillar att pyssla, det gillas starkt! 


Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas säger:

Men åhh så gullig du är! Tack så jättemycket :) Du är bäst!

Svar: Tss! Det är du som har en grym blogg! :P
Elin

2012-11-12 | 21:06:36
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se
Kamilla säger:

ÅÅåh tusen, tusen TACK!!!
Det betyder så mycket, eftersom jag inte alls bloggat så länge! Det värmer mitt julehjärta ♥

Svar: :D Va roligt att du uppskatta det :) Samma här, har ju heller inte bloggat särskilt länge. Kramis
Elin

2012-11-13 | 14:40:26
Bloggadress: http://sotjul.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback