Julkänslor

Åh jag är så mycket julkänslor just nu, visst är det härligt med julkänslor :) Har ju som sagt tyvärr mycket plugg, men ska försöka göra färdigt så jag har helgen ledig, men till det sitter jag här nu med glögg och julmusik för att göra uppgifterna lite juligare :)

Har ju inte heller hunnit läsa Era julbloggar på några dagar nu heller, så har ca 20 sidor på julbloggar.se att gå igenom, och då 10 inlägg på varje sida.
Det får jag ta och göra när jag har lite tid över.. får ju inte missa något! ;P

Hinner ni med allt julpyssel med mera som ni vill göra?

Lysekil 2010


Kommentarer
Patrik säger:

Hej!

Jag ”gissar” att du gillar julen... :) … så jag tänkte bara informera om att det i år finns en julkalender producerad oberoende av SVT.

Jag har varit med och gjort den, och kalendern kommer du hitta på www.24dagar.se.

Om du tycker det verkar intressant så får du gärna tipsa dina läsare, andra julälskare i din närhet, barn, föräldrar... Ja, alla som kan tänkas vara intresserade. :)

Hoppas du tycker det verkar intressant. Ha det fint! :)

2012-11-28 | 10:19:10
Bloggadress: http://www.24dagar.se
Liza säger:

Jag börjar känna mig lite stressad över all julpyssle som ska hinnas med! sen julbaket och pyntandet också... Men det är ju faktiskt inte ens December än så varför stressa :)

Svar: Samma här! Jo det är klart.. men hos mig är det mycket jobb och sen plugg på det.. så blir svårt att hinna med pysslet och så. Men nu denna helgen är jag ledig och den ska bara innehålla jul :D
Elin

2012-11-30 | 09:24:13
Bloggadress: http://www.christmasmagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback