TraderaFynd :)

Den här supemysiga pyjamasen fick jag köpt mig nyss på tradera, inklusive frakt blev priset endast 97 kr! :) Hoppas den är lika mjuk och skön som det stod att den ska vara,
den är dessutom oandvänd, hur bra som helst!

Har ni några jul-myskläder?? (jag gillar egentligen inte ordet pyjamas)
Detta blir nog min första iaf, fast är den väldigt skön kommer jag nog använda den
andra gånger på året/åren också.
Fast i vanliga när man går hemma blir det ju ett par mjukisbrallor och någon alldeles för stor t-shirt :P


(bilen är lånad från personen som sålde kläderna på Tradera)



Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas säger:

Nämen så fin :D

Svar: Ja visst är den, fick hem den idag, får testa den imorgon och visa Er :)
Elin

2012-11-14 | 23:04:22
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se
Liza säger:

Vilken mysig dress!!

Svar: Ja, jag fick hem den idag, imorgon blir det till att pröva den, får hoppas den passar! :)
Elin

2012-11-15 | 09:41:55
Bloggadress: http://www.christmasmagic.blogg.se
Anna säger:

Som en riktig liten tomtemor! Jättemysig ser den ut att vara. Jag har inga myskläder som jag använder enbart på julen utan jag går omkring i myskläder året runt hemma. Nu när det är kallare betyder det underställströja med stor t-shirt ovanpå det, tights (eller långkalsonger) och tofflor. :)

Svar: Hihi, myskläder är väl det goaste man kan ha på sig :P Kanske inte alltid det snyggaste, men det får vara :) Ja, om vintrarna får det blir några extra lager minsann, inte skoj att frysa.
Elin

2012-11-15 | 19:26:32
Bloggadress: http://julstralandejul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback