God morgon :)

Mina mornar innan jobbet brukar se ut som så att jag sitter vid datorn en liten stund innan det är dags för dusch och allt det där, då läser jag Era senaste inlägg via Julbloggar.se :) Till det blir det lite julmust och en satsumas (självklart äter jag en rejäl frukost lite senare).

Julmusten är för övrigt köpt på Ö&B, var där igår, dem har otroligt billig julmust, den är väldigt god, tyvärr inte exakt lika god som Apotekarnes, MEN där kostar ett 6-pack med 1,5-litare ENDAST 29,90 plus pant. I vanliga affären är väl det vad du får bara två julmust för. Så julmust från Ö&B borde ni ge en chans iaf :)


Vi var även på ett ställe där dem hade ett stooort tält med julsaker, jag blev helt till mig, mer om det ikväll, då får ni se lite bilder från det också :)





Kommentarer
Julbloggen - Christmas Dreams säger:

Ska till ö&b imorn troligtvis, ska kolla efter musten!

Svar: Ja gör det! :) Hoppas du tycker om den, som jag skrev så smakar den inte lika gott som "vanlig" julmust, men jag tycker ändå att den är väldigt god :)
Elin

2012-10-17 | 19:57:12
Bloggadress: http://christmasdreams.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback