Ikväll gäller det! :D

Jodå, denna kvällen har jag sett fram emot länge, men måste ju passa in med jobb och allt, så ikväll gäller det - jag ska ha en riktig julmyskväll :D
Jag ska rada upp med mina julfilmsfavoriter, sitta och pyssla med något eller måla lite, och självklart massa tända ljus! Så det blir att sitta uppe så länge man orkar och mysa :)

Här är några av mina favoritjulfilmer, abosluta favoriterna är nog ändå Home Alone 1 och två och The Family Stone :)

Vilka är dina julfilmsfavoriter? :)










Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas säger:

Åhh så mysigt! Min ABSOLUTA julfilmsfavorit är Polarexpressen. Jag tycker att den är så fint gjord och väldigt mysig. Gillar många andra julfilmer också, så som Grinchen, Ensam hemma-filmerna, I saw mommy kissing Santa Claus, Ett pärson till farsa firar jul, Julfritt, Tomten är far till alla barnen, med flera ;) hehe
The family stone har jag missat! Är den bra? :)

Svar: Ja absolut, den är också bra :) fast har bara sett den en gång, förra julen, somnade dock i slutet av filmen, hehe, får se om den i år :)Det finns många bra julfilmer, kan ta och skriva upp alla julfilmer jag har i ett inlägg kanske, som lite tips någon gång :)
Jag tycker den är jättebra! Den är både mysig, väldigt rolig men även lite ledsam ibland, satt å grät igår till den haha, fast den är som sagt rolig också, du får ta och se den, kolla trailer på youtube :)
Elin

2012-10-14 | 12:01:10
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback