Kan ju hoppas iaf..!

Satt stum men med gapande mun när jag såg detta, hehe, blev så glad.. men blev lite snabbt minde glad igen då man vet att det inte kommer ligga kvar, vi har det för varmt ännu plus att det ska regna (än så länge iaf..) men det kanske pekar på att det kanske faktiskt bli en riktig vinter i år?? Hoppas så!!
För förra året fick vi ju inte snö först jättesent, inte ens på julafton. För mig blir det ingen riktig julafton utan snö.. snälla, håll tummarna för oss i västra göraland!

Hur brukar det se ut med snö hos Er runt jul?





Kommentarer
Julbloggen - Christmas Dreams säger:

Jag hoppas ni får snö! Här har vi alltid vita jular, men för nått år sen regnade det och såg ut att kunna bli en grön jul.. fast det blev icket så! Tyvärr blir det ju varmare överallt om vintrarna nu..

Svar: Tack! :) Hoppas jag verkligen också!Skulle gärna också vilja ha garanterat snöiga jular varje år, det gör ju såå mycket. Men du bor väl upp utöver va? Har ju sett att du haft snö redan, blev så avundsjuk då och sa till killen "näe! jag vill också ha!" haha :P
Elin

2012-10-22 | 16:03:12
Bloggadress: http://christmasdreams.webblogg.se
Axelina säger:

Åh jag hoppas verkligen att det blir lite snö snart, det är vi värda! Förra julen var värdelös, så jag hoppas verkligen att vädergudarna är på vår sida i år!

Svar: Ja, absolut! Det bara SKA bli snö, jag vill vill vill!Vart är det du bor då? :)
Elin

2012-10-22 | 18:25:18
Bloggadress: http://ourchristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas säger:

Det brukar vara lite ovisst med snön hos oss. Förra året hade vi knappt någon snö alls. Året innan hade vi JÄTTEMYCKET snö. Bara det är snö på julafton så är jag nöjd :)

Svar: Samma här, lite olika olika år, men absolut, bara det är snö på självaste julafton, då känns det som på riktigt! :)Jag har väl frågat innan var du bor va? I stockholm isf om jag minns rätt?
Elin

2012-10-23 | 22:31:41
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas säger:

Svar: Jag bor nära Norrtälje och det ligger några mil utanför Stockholm :)

Svar: Aha! Där är det väl lite sisådär med vädret också ja. Typiskt att det bara är dem som bor långt uppåt som får garanterad snö. Fusk! Vi får hålla tummarna för varann! :P
Elin

2012-10-24 | 10:20:23
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback