Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


Kommentarer
Blogg.se säger:

Lycka till med din nya blogg!

2012-09-22 | 15:38:45
Bloggadress: http://blogg.se
Matilda säger:

Hej! :)
Har du lyckats lösa det? För din blogg är ju centrerad nu, eller hur menade du? HTML-kod är alla de koder man skriver in för att designa sin blogg själv, t.ex. om man vill ha menyn till vänster istället i ditt fall. :)

2012-09-26 | 07:45:18
Bloggadress: http://matildalundh.blogg.se
Johanna - Mitt vinterland säger:

Hej!
Tack, det var roligt att höra! :)
Gillar din blogg också, ser fram emot att se dig börja uppdatera den.

Din design ser ut att bli mycket fin. Vacker bakgrund! Är det dina egna bilder i headern? Jag skulle vilja ha bilder jag tagit själv i min header men lider tyvärr brist på det för tillfället. Ska fota som en galning under allt julstök och julförberedelser :P

Hehe ja :) Min syster tycker att jag är knasig som redan börjar tänka på julen, lyssna på julmusik och längta.

Det var roligt att du kikade in hos mig och presenterade dig, inte många som gör.
Kramar :)

Svar: :) Tack, nu har det blivit lite fart på min blogg iaf :)
Tack, fixade bakgrunden i Photoshop. Ja det är mina bilder, älskar att fota :) DÅfår du se till att fota rejält i år då istället :) Bilder är alltid så roligt att titta tilbax på och minnas. :)

Haha, ja dem flesta andra brukar tycka att man e lite knasig när man längtar såhär tidigt ;P Som tur är har jag iaf en pojkvän/sambo som inte har något emot det hihi :)

Din blogg var en bland de första jag kikade in på, tyckte den var riktigt bra :)
Elin

2012-09-26 | 14:11:00
Bloggadress: http://mittvinterland.blo.gg
Magnus säger:

Jätte fin blogg älskling <3

2012-09-29 | 20:07:27
Ellen säger:

Va roligt med en till julblogg! Jag ser fram emot att läsa om dig och dina juligheter!

Svar: :) detsamma, jag har allt kikat på din blogg redan via julbloggar.se :)
Elin

2012-10-11 | 08:31:51
Bloggadress: http://ourchristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback