Snön kom.. men även regnet..

Ja, idag har det bara öst ner med snö! :D
Jag har verkligen varit jätteglad och julkänslorna bara vällde in, dock så kom den inte för att stanna.. det ligger fortfarande en del.. men vi ska få plus igen, detta är sig inte riktigt likt.. 7-8 grader i December!?


Jag hoppas verkligen att vi iaf får minus och snö till julafton åtminstone!

Men såhär såg det iaf ut idag från jobbet:










En snöboll var ju bara ett måste att få göra! :)

Snö under skorna.. <3
 
 

Kommentarer
Annas Strålande Jul säger:

Usch, plussgrader i december vill man ju verkligen inte ha!! Då får du passa på och njuta medans den ligger kvar då, och hoppas på mer framåt julafton!

Svar: Nä, fy! Ja, kanske att den ligger kvar imorgon också, fast få har vi bara folk på jobbet som ska klaga.. haha, bara detta klagandet på snön när man kommer till jobbet. Ja, det hoppas jag verkligen på, inte jul utan snö :)
Elin

2013-12-08 | 16:28:39
Bloggadress: http://julstralandejul.blogspot.com
AMANDAS JUL säger:

Och vi har haft 20 minusgrader här idag, huua...Och mycket snö. Men här såg det ut att bli plusgrader nästa helg också. Skumt i december, haha

Svar: Ojojoj, det kanske nästan var lite väl kallt, men jag hade gärna bytt med dig ändå! :) Ja, jätteskumt! Men det är väl människans fel som värmt upp såhär.. fy på oss!
Elin

2013-12-08 | 16:59:20
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se
johanna säger:

Ja, jag vill inte heller ha plusgrader i december. det passar inte!

Svar: Nej, det passar inte för fem öre, och jag vill gärna att snön ska komma INNAN jul och ligga kvar över jul också, gärna några veckor innan får den komma för min del.
Elin

2013-12-08 | 18:37:25
Bloggadress: http://www.arildsdottir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback