Handlat lite jul

Nu var det över en vecka sedan jag skrev sist, men känns nästan som om jag bott på jobbet det sista, och på det har jag skolarbete som ska göras varje vecka och att jag försöker få in träning så ofta jag kan.

Men idag har jag varit hemma med feber, så har då hunnit mer ett par julfilmer och julmusik iaf :)

Häromdagen var min sambo och jag inne i grannkommunen och jag var runt i en del affärer,
äntligen har julen kommit in ordentligt :)

Här är lite grejer jag fick köpt:

2 st röda blockljus - IKEA 15:- st
Ett par röda gardiner - IKEA 299:-
Liten röd, batteridriven ljusslinga - IKEA 19:-
Batteridriven ljusslinga  med snöflingor - IKEA 39:-

20 st julkort - ÖB 20:- (jättebilligt!)

Ett paket med 2 st jättestora, glittriga julkulor - BILTEMA 19:-



Kommentarer
Annas Strålande Jul säger:

Vad mysigt och juligt, verkligen! Nu är det inte längre bara vi i julbloggsuniversum som tycker att julen är på väg, nu är det liksom bekräftat när affärerna plockar fram julsortementet! :D

Svar: Ja, eller hur! :)Det som fattas för mig nu är att vörtbrödet ska komma fram snart... om nom!
Elin

2013-10-28 | 20:48:22
Bloggadress: http://julstralandejul.blogspot.com
Jessica säger:

Ohh, jag gillar de där kulorna! Biltema alltså... Jag har helt missat att de har julgrejer. Men å andra sidan - klart att de har! Haha:) Tack för tipset!

Svar: Ja, de är jättefina! Jag borde nog köpa ett gäng till. Billigt också, så det tycker jag du ska köpa :)
Elin

2013-11-15 | 15:56:57
Bloggadress: http://www.babyitscoldoutside.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback