Leta efter julprylar!

Hej allihopa! Vill för det första bara ursäkta mig för att jag uppdaterar så himla dåligt, blir oftast med en veckas mellanrum, men vill egentligen göra det oftare men har så mycket att göra hela tiden så dagarna bara flyger iväg!
Men ännu närmare jul bör det allt bli oftare, det blev det iaf förra året.

Men nu är jag ledig i några dagar iaf så då får jag passa på också :)

Idag ska min sambo, jag och min mormor åka till grannkommunen för sjukhusbesök och även kika in i en del affärer, bl.a. IKEA och Rusta, och självklart håller jag mina ögon öppna efter julsaker!
Får se om jag får glädjen att hitta något, isf kommer det uppdatering senare om det :)

Hoppas ni har det bra allesammans, jag kikar allt in på era julbloggar nästan varje dag, och i min lilla värld tänker jag på vinter/jul varje dag mer eller mindre som alltid vid denna tiden av året, började det ju visserligen för flera veckor sedan att göra ;)

Julkramar!

(bild från nätet, har dock ingen länk)



Kommentarer
Amandas jul säger:

Hoppas du hittar något fint :)

Svar: Tack, hittade lite prylar, dock inte mycket julsaker, det ska tydligen komma in först nästa vecka, snart så! :)
Elin

2013-10-09 | 15:03:09
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback