Snart sommar men..

Hej på er! Nu var det ett tag sedan jag tittade in här,
men kikar emellanåt på julbloggar.se för att se om det är något liv i luckan ;)

Just idag är en innedag för min del som fokuseras på skoluppgifter, demenskursen som jag är färdig med i början av Juni. Snart är det sommar och jag längtar som bara den efter sol och värme, men just idag med mulet och regnigt väder.. så slog det bara till..!
Så nu sitter jag här med läxa och julmusik på datorn, haha! :)

Hoppas ni andra julare har det bra och att ni får några återfall ni också emellanåt? ;)




Kommentarer
Elina säger:

Julmusiken har också åkt på några gånger här, svårt att hålla sig då den mysiga känslan verkligen sprider sig i lägenheten när musiken spelas :)

Kram!

Svar: Skönt att man inte är ensam! :PJa, den gör ju det, nu ikväll hittade jag ett paket med nejlikor som jag sniffat på lite, haha :P

Kramkram!
Elin

2014-04-20 | 14:25:16
Bloggadress: http://christmascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback