Julmys!.. eller va det Maj?

Hehe, hej finsta julbloggare, så himla roligt när det kommer in nya inlägg på Julbloggar.se, blir riktigt glad!
Som jag sagt tidigare älskar jag ju att vi har olika årstider, men precis som ni tycker så är det ju något alldeles speciellt med julen.. så även om vi är mitt i Maj månad så har det de sista dagarna varit lite jul hos mig, kan även bero en del på vädret som varit regn och mulet.

Just nu här ikväll sitter jag framför datorn och lyssnar på min jullista på Spotify och har tänt stearinljus, häromdagen fick jag även sådant sug att jag satte lite nejlikor i en satsumas, haha, har kvar den här bredvid mig.

Hur har ni det, är det vår för hela slanten eller glider även ni in på julkänslorna emellanåt? :P



 
 

Kommentarer
Elina säger:

Haha jag skulle vilja säga att jag har mest julkänslor och sedan då och då kommer vårkänslorna haha! Helt omvänt :D

Svar: Haha, underbart! :P
Elin

2014-05-15 | 09:21:31
Bloggadress: http://christmascorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback